RAYUAN DAN PERTANYAAN UNTUK UJIAN MEDSI


Sebarang pertanyaan mengenai permohonan ke Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf Sesi Akademik 2009/2010 hendaklah dialamatkan kepada :
PENGARAH
BAHAGIAN PENGURUSAN KEMASUKAN PELAJAR
JABATAN PENGAJIAN TINGGI
KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI MALAYSIA
ARAS 1, BLOK E9, PARCEL E, PRESINT 1
PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN
62505 PUTRAJAYA

Hotline : 03-8883 5858 (10 Talian)
Helpline : 03-8883 5848
Talian Am : 03-8883 5801/5802
Faks : 03-8889 4260
E-mel : upu@mohe.gov.my

Pemohon juga boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai program pengajian dengan menghubungi IPTA melalui alamat dan nombor telefon yang disediakan dalam menu IPTA

13 Responses

  1. boleh saya tahu bila keputusan Medsi akan keluar dan bagaimana cara permarkahan akan di lakukan.
    berapa peratus yang diperlukan untuk lulus dan di panggil interview?

  2. Keputusan ujian medsi boleh disemak selepas 2 minggu drp tarikh ujian (18 Apr 2009)

  3. kalau tidak hadir pada ujian MEDSI, adakah ia menjejaskan permohonan universiti tempatan?
    bolehkah membuat rayuanan tentang ujian medsi selepas keputusan ujian medsi dikeluarkan?

  4. tarikh keputusan ujian medsi bila ye?

  5. kalau tidak hadir pada ujian MEDSI ( stpm) bolehkah saya membuat rayuan tentang ujian MEDSI selepas keputusan ujian MEDSI dikeluarkan.

  6. 11 mei

  7. komfom ke result untuk medsi kuar 11 mei…??
    dn mcamana nak cek result tue..

  8. disini saya lokman binmohd yusof ingin membuat rayuan untuk melanjutkan pelajaran saya ke ipta. dengan itusaya merayu kepada pihak tuan agar dapat menerima saya dengan hati terbuka.akhir kata, saya mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi membaca e-mail saya ini dan saya harap pihak tuan dapat membuat keputusan yang baik.wassalam…

  9. assalammualaikum…ble ka sya minta untuk d tukarkan tempat ujian medsi…?? sya berada d kota kinabalu tetapi tempat ujian medsi yang di tetapkan ialah di smk sri aman sarawak… minta tolong sangat2..

  10. cuba hubungi pihak kementerian………..

  11. FATIH-SAYE INGIN BERTANYA,BAGAIMANA CARA UNTUK MEMBUAT RAYUAN BAGI PELAJAR LEPASAN SETARAF STPM YANG TIDAK MENGHADIRI UJIAN MEDSI BAGI MEMBOLEHKAN DIRI UNTUK MENYAMBUNG PELAJARAN DI INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI IPTA

  12. assalamualaikum,kalau tidak hadir pada ujian MEDSI ( stam) bolehkah saya membuat rayuan tentang ujian MEDSI selepas keputusan ujian MEDSI dikeluarkan.

  13. Saya telah menduduki ujian medsi, tapi gagal, boleh kah saya buat rayuan? saya adalah lepasan matrikulasi, dan fasa 2 telah pun dibuka, bolehkah saya meduduki ujian tersebut sekali lagi?

Leave a Reply

