JAWATAN KOSONG TERKINI – http://www.kerja-kosong.blogspot.com


INGIN BELAJAR BUAT BLOG SENDIRI?JOM BUAT BLOG(BLOGSPOT).CUMA RM 20.00 SAHAJA.KETERANGAN LANJUT SILA KLIK PADA GAMBAR DI ATAS ATAU LAYARI http://www.jombuatblog.com ATAU EMEL ayeserame@yahoo.com

INGIN BELAJAR BUAT BLOG SENDIRI?JOM BUAT BLOG(BLOGSPOT)

Saturday, 11 April 2009
JAWATAN KOSONG DI KEMENTERIAN DALAM NEGERI
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1. Pegawai Tadbir Gred N41
2. Jurutera Gred J41
3. Juru Ukur Bahan Gred J41
4. Arkitek Gred J41
5. Pegawai Teknologi Maklumat Gred F41
6. Penolong Pegawai Tadbir Gred N27
7. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat Gred F29
8. Pembantu Teknik Gred J29

Maklumat Lanjut & Borang Permohonan :
http://www.moha. gov.my

Tarikh Tutup: 17 April 2009
Posted by SHARIMI MUHAMAD at 18:29 0 comments
Labels: JAWATAN KOSONG, KERJA KERAJJAN, KERJA KOSONG
JAWATAN KOSONG DI SMIDEC
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia

Jawatan:
-PEGAWAI EHWAL EKONOMI E48
-PEGAWAI UNDANG-UNDANG L44
-PEGAWAI EHWAL EKONOMI E41
-PEGAWAI PENERANGAN S41
-JURUAUDIT W41
-PENOLONG PEGAWAI EHWAL EKONOMI E27
-PENOLONG PEGAWAI PERPUSTAKAAN S27
-PEMBANTU EHWAL EKONOMI E17
-OPERATOR MESIN PROSESAN DATA F14
-PEMBANTU AM PEJABAT N1

Maklumat Lanjut & Borang Permohonan:
http://www.smidec. gov.my
(Job Vacancy)

Tarikh Tutup: 22 April 2009
Posted by SHARIMI MUHAMAD at 18:29 0 comments
Labels: JAWATAN KOSONG, KERJA KOSONG
JAWATAN KOSONG DI INSTITUT INTEGRITI MALAYSAI
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
-PENGARAH SEKTOR IIM54
-PEGAWAI TADBIR IIM41

Maklumat Lanjut & Borang Permohonan :
http://www.iim. gov.my

Tarikh Tutup: 20 April 2009
Posted by SHARIMI MUHAMAD at 18:28 0 comments
Labels: JAWATAN KOSONG, KERJA KOSONG
JAWATAN KOSONG DI KOLEJ UNIVERSITI ANTARABANGSA SELANGOR(KUIS)
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
JAWATAN AKADEMIK
-KAKITANGAN AKADEMIK BAGI GRED DK29 / U31 / DK45 / DK51 / DK53 TETAP / KONTRAK

JAWATAN PENTADBIRAN
-EKSEKUTIF KEWANGAN
-PENOLONG EKSEKUTIF HAL EHWAL ISLAM
-PEMBANTU MAKMAL (KEJURURAWATAN)

Maklumat Lanjut & Borang Permohonan :
http://www.kuis. edu.my

Tarikh Tutup: 13 April 2009
Posted by SHARIMI MUHAMAD at 18:24 0 comments
Labels: JAWATAN KOSONG, KERJA KOSONG
JAWATAN KOSONG DI LEMBAGA KEMAJUAN WILAYAH KEDAH(KEDA)
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1. Akauntan Gred W41
2. Pegawai Teknologi Maklumat Gred F41
3. Penolong Pegawai Ehwal Ekonomi Gred E27
4. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat Gred F29
5. Pembantu Ehwal Ekonomi Gred E17
6. Pembantu Pegawai Latihan Vokasional Gred J17
7. Pembantu Tadbir (P/O) Gred N17
8. Pembantu Tadbir (Kesetiausahaan) Gred N17
9. Pembantu Tadbir (Kewangan) Gred W17
10. Pembantu Tadbir Rendah Gred N11
11. Pemandu Kenderaan Gred R3

Maklumat Lanjut & Borang Permohonan :
http://www.keda. gov.my
http://www.keda. gov.my/iklaneka/ vacancies- apply-2009. pdf

Tarikh Tutup: 14 April 2009
Posted by SHARIMI MUHAMAD at 18:23 0 comments
Labels: JAWATAN KOSONG, KERJA KOSONG
JAWATAN KOSONG DI KERAJAAN NEGERI SARAWAK
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN: (IKLAN 1)
-PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/ OPERASI)
-JURUTEKNIK (MEKANIKAL)
-JURUTEKNIK (AWAM)
-PEMBANTU TEKNIK (MEKANIKAL)
-PEGAWAI TADBIR

Tarikh Tutup: 16 April 2009

JAWATAN: (IKLAN 2)
-PENOLONG AKAUNTAN
-PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN)
-PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/ OPERASI)

Tarikh Tutup: 21 April 2009

Maklumat Lanjut & Borang Permohonan Online :
http://www.e- recruitment. gov.my
Posted by SHARIMI MUHAMAD at 18:22 0 comments
Labels: JAWATAN KOSONG, KERJA KOSONG
JAWATAN KOSONG DI UNIMAS
Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia.

JAWATAN:
1.Pegawai Teknologi Maklumat F41
2.Pustakawan S41
3.Pereka (Grafik) B41
4.Pembantu Teknik J29
5.Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29
6.Jurupulih Perubatan U29
7.Pembantu Farmasi U29
8.Jururawat U29
9.Pembantu Perubatan U29
10.Penolong Juruaudit W27
11.Penolong Pegawai Penerbitan N27
12.Juruteknik J17 (Mekanikal/Awam/ Elektronik/ Elektrik)
13.Pembantu Akauntan W17
14.Penyelia Asrama N17
15.Tukang (K1) R17
16.Pembantu Tadbir (Perkeranian/ Operasi) N17
17.Penjaga Jentera Elektrik R17
18.Pegawai Khidmat Pelanggan N17
19.Pengawal Keselamatan KP11
20.Tukang (K3) R9
21.Pembantu Am Pejabat N1
22.Pegawai Hal Ehwal Islam S41
23.Pegawai Tadbir N41
24.Pegawai Kewangan W41
25.Pegawai Sains C41
26.Pegawai Farmasi U41
27.Penolong Pegawai Sains C27
28.Penolong Pegawai Keselamatan KP27
29.Penolong Pegawai Belia dan Sukan S27
30.Penolong Pegawai Tadbir N27
31.Penolong Akauntan W27
32.Pembantu Makmal C17
33.Pereka B17
34.Juruteknik Komputer FT17
35.Pembantu Tadbir (Kesetiausahaan) N17
36.Pembantu Keselamatan KP17 (Lelaki)
37.Pembantu Perpustakaan S17
38.Pemandu Kenderaan R3

Maklumat Lanjut & Borang Permohonan Online :
https://hronline. unimas.my/ HRappsMarch/

Tarikh Tutup: 14 April 2009
Posted by SHARIMI MUHAMAD at 18:21 0 comments
Labels: JAWATAN KOSONG, KERJA KOSONG

LAGI JAWATAN KOSONG TERKINI DI – http://www.kerja-kosong.blogspot.com

78 Responses

  1. assalamualaikum..saya terlalu memerlukan pekerjaan saya mohon pertolongan dari tuan membantu saya mendapatkan pekerjaan…

  2. BOLEH TAK BAGI SAYA BORANG NIE

  3. A-43 JALAN WAN AHMAD
    17500 TANAH MERAH
    KELANTAN

  4. askum……………
    susah betul nak cari kerja sekarang…….
    saya perlukan bantuan dari pihak tuan……………
    bantulah saya…………………….
    terima kasih….

  5. im looking for receptionist vacancy available under goverment or private area wangsa maju or kuala lumpur..please do inform me at my email that i attach up here..thank you..

  6. salam semua…saya tgh mncri kerja skrang ni…
    diharap pihak tuan dapat bantu saya…
    tolong la….
    saya sangat2 memerlukan pekerjaan..
    bantulah saya..kerjasama daripada semua pihak saya dahului dgn ucapan terima kasih…
    bantulah saya…
    salam :)

  7. ade sesape nak keje kat pusat latihan komputer as tenaga pengajar tak??
    -1 jawatan
    -Dibuka kepada lelaki / wanita berusia 20-35 tahun
    -Mahir bidang komputer
    -Faham Bahasa Melayu dan English
    -Bersedia berkhidmat sekurang-kurangnya 1 tahun
    -Hanya untuk mereka yang benar2 ingin bekerja

    and ade part time job untuk lelaki jage cyber cafe 4pm-10pm…
    -1 jawatan
    -jujur
    -amanah
    -bertanggungjawab

    area parit sulong, batu pahat.

    berminat call 012-7178305@013-9784031

  8. sya ada lah pelajar dari kolej berkemakhiran dlm bidanh automotif smpai tahap 2…sya nak berkeja di kerajaan..tolong sya…sila hubungi di 0122796429/0122654942….

  9. sy lepasan STPM 2008,
    sy tidak dapat tawaran ke IPTA,
    sy harap dapat kerja dengan agensi2 kerajaan yg terlibat.
    sy dapat 4PRICIPAL,
    mungkin xde rezeki tok smbung belajar,
    0129757367

  10. tamat pengajian 2007.Lulus Lembaga Jururawat Malysia(LJM).Ingin berkerja dengan kerajaan.

  11. lulusan diploma ukur tanah yang sedang mencari pekerjaan yang berkaitan.

  12. Saya berumur 22tahun, lepasan sijil di sebuah Institut Latihan Perindustrian (ILP), mengambil bidang Multimedia Interaktif, dan baru sahaja lepas menjalani praktikal selama 3bulan disebuah syarikat grafik,
    Saya berharap dapat menceburi pekerjaan dalam agensi kerajan yang terlibat.
    kerjasama Tuan amat saya hargai……
    Numbe: 019-7373423 atau E-mail saya (suzan_luck87@yahoo.com.my)

  13. lulusan spm,stpm,memerlukan pekerjaan .

  14. sekarang ni saya dah tak bekerja dan harap sangat dapat bekerja under kerajaan….harap sangat encik dapat tolong saya sebab saya dah beberapa kali isi borang permohonan kerja dengan kerajaan tapi sampai sekarang masih lagi tak ada apa-apa panggilan.saya tak berapa mahir dalam penggunaan komputer tapi saya beharap sangat dapat kerja dengan kerajaan.belajar setakat spm dan umur dah 22thn.tinggal di batu pahat.saya minat kerja jpj,antidadah,bpr.kerja yang mencabar.tapi ketinggian saya cuma 150 dan kerana itu saya susah nak dapat.saya aktif dalam bidang sukan di sekolah menengah.my contact 017-7266858….

  15. izzaidah boleh cuba mintak,mintak dan mintak lagi………jangan putus asa…………sila layari blog saya blog JOM CARI KERJA

    http://www.kerjakosong-terkini.blogspot.com

  16. saya sedang mencari kerje yang masuk pgi blk ptg…

  17. kalau de sila hubungi sya di no 0173092048..

  18. nak apply for registered nurse..ade pengalaman 3 setengah tahun di bilik bedah. pls contact me at 0165465656.THANK YOU

  19. saya ingin mencari perkerjaan sebagai kerani,pusat rawatan kecantikan,guest sevice.Saya ada sijil komputer dan sijil kecantikan.Pengalaman kerja pernah berkerja di VPI INTERNATIONAL SDN BHD sebagai kerani,di CELLCOM SOLUTION CENTRE sebagai admin clerk dan di LOST WORLD sebagai guest service.Harap pihak berkenaan dapat hubungi saya di 0134749203.TERIMA KASIH

  20. KAMI BERDUA TENGAH MENCARI KERJA KERAJAAN TETAP , TAPI KAMI PELIK SANGAT , SEBAB WEB YANG DIKASI SANGATLAH MENYUSAHKAN UNTUK KAMI MENDAPAT INFO TENTANG KERJA.
    TOLONG SANGAT 0122370323 , TELEFON KAMI.
    KAMI SEDIA MENUNGGU PANGGILAN ANDA

  21. saya tengah mencari kerja tetap di sektor awam atau kerani di sektor swasta,harap dapat membantu ye………

  22. saya seperti nama di atas ingin mengisi jawatan kosong bagi tahun 2010.jawatan tetap pembantu perpustakaan jika ada,sila hubungi saya 0138005822 atau email kepada saya,,,c_la.aulia@yahoo.com.my,,sekian terima kasih,,

  23. askum…
    susah betol nak dapat kerja sekarang….tambah tambah kerja kerajaan..saya tengah mencari kerja sekang…saya btol2 mengharap bantuan dari pihak tuan…bantu laaa saya….

  24. salam..sy nk mtk tolong cr kje kat pantai timur espacially trganu..
    please email sye..
    tq………….

  25. assalamualaikum w.b.k

    sye tmat diploma in nursing
    penglaman hampir 3 tahun
    nak cari peluang kerja di unimas dlm kejururawatan
    dan sambung blajar kat c tu.

    trima kasih.

  26. sya juga sedang mencari pekerjaan. sya juga lepasan stpm…. kerjasaa dri phak tuan amat dihargai.. terima kasih.

  27. Salam,
    Saya memerlukan tutor untuk subjek IT. RM1200 ditawarkan, lokasi mengajar di Ampang, Selangor.
    Hubungi saya dgn segera..

  28. Salam. saya lepasan diploma farmasi dari selangor. umur 21 tahun.

    0172999586

  29. Hai saya bekas mat rempit sekarang saya bekerja sebagai seorang Despatch di sebuah syarikat terkenal di Cyberjaya tapi masalahnya gaji saya sikit bawah 1k dan takde alaun @ o.t tambahan, saya sudah berkeluraga dan mempunyai seorang baby, isteri suri rumah. hidup menyewa bayar hutang beli susu anak pun tak cukup nak bayar hutang. tolonglah saya meringankan beban saya ni, beri kan lah kerja setimpal dgn gaji juga traf hidup kita sekarang.

  30. askum…
    saya dh sethn lbh xda pekerjaan,last kerja kt JABATAN PELAJARAN NEGERI SARAWAK sbg PEMBANTU TADBIR N17(kontrak)..2 thn lbh saya keja kt sana…last2 kena tamat kontrak… saya harap sgt dpt pekerjaan dgn agensi kerajaan….
    xkisah mana2 jabatan skali pun..asalkan TETAP…

  31. saya seperti nama di atas ingin mengisi jawatan kosong kerajaan tetap jika ada,sila hubungi saya 016-2525061 atau email kepada saya,,,kaamani020907@yahoo.com.my,,sekian terima kasih,,

  32. saya bapa kepada anak kembar 3.saya tiada pekerjaan tetap skg.harap sgt dapat bantuan dr pihak tuan.ty

  33. salam sharimi…
    jika ade kekosongan jawatan penolong pegawai penyediaan makanan di hospital private or goverment saya mintak jasa sharimi menghubungi saya di 0136290844, atau penolong pengurus asrama kerana saya berkelulusan dalam diploma and degree in foodservice management.
    terima kasih banyak2. atau emel kan ke zety_5177@yahoo.com.
    wasalam.

  34. Salam,

    Sharimi sy nk tny ada tak keje y sesuai untuk bekas pengawal dan krew CIT (ambik duit kat atm) lepasan SPM.
    Kalau ada boleh hubungi 0196044891

  35. assalamualaikum…
    sya berkelulusan stpm.. sya ingin mendapat pekerjaan yang baik.. tetapi agak susah sekarang untuk mendapat pekerjaan.. harap sesiapa blh tolong saya…

  36. saya juga pnh berkhidmat di jabatan perangkaan sabah sebagai pen.peg.perangkaan e27 (kontrak).. setelah setahun berkhidmat kontrak sya habis.. sya harap pengalaman ini blh mbantu sya mdpt pekerjaan yg tetap.. tp sampai sekarang sya blum mdapat sebarang pekerjaan..sya bharap ada kerja yg baik utk sya..wlupun dr mana2 jabatan..

  37. Saya ingin mencari pekerjaan sebagai Pegawai latihan vokasional atau pensyarah…saya mempunyai kelulusan Dip.Teknologi Komputer dan Vocational Trainning Officer(VTO)..
    Saya berharap ada kekosongan jawatan di mana2 instutusi kemahiran atau mana-mana kolej swasta di seluruh malaysia..
    Terima Kaish.

  38. saya ingin mencari pekerjaan sebagai Pembantu Perubatan U29 atau Registration/Admin Management…saya mempunyai kelulusan Dip.In Healthcare…saya berharap ada kekosongan jawatan di mana-mana syarikat,hospital atau klinik yang berkaitan di seluruh malaysia…
    Terima Kasih.

  39. saya ada sijil penjaga jentera elektrik…maklumkan kalau ada keja2 kosong asalkanberkaitan dengan elektrik..terima kasih

  40. saya memerlukan pekerjaan jikalau ada kkosongan tolong info kan kepada saya ye.kelulusan SPM

  41. hai. saya berkelulusan diploma art & design Graphic & digital media uitm melaka. jika ada kekosongan sebagai pereka grafik… terima kasih

  42. Dptkan tip-tip lulus temuduga kerja kerajaan di sini

    http://www.kerja-kerajaan.com/index.php?ref=sharimi

  43. Saya lepasan spm, kalau ada jawatan yang kosong tolong info kepada saya,

  44. saya berkelulusan diploma kejururawatan ingin memohon pekerjaan dari pihak Tuan /Puan.Harap Tuan/Puan mempertimbangkan permohonan saya.
    H/P :0123498115

  45. assalammualaikum…
    saya berkelulusan diploma teknologi elektronik dan mempunyai sijil komputer… saya dah banyak buat permohonan keje. tp blum dapat lagi . sekiranya pihak Tuan/ Puan ada kekosongan jawatan sebagai kerani pentadbiran,kerani am,juruteknik elektronik, dan besesuian gan saya… jika terdapat kekosongan jawatan sila la hubungi saya No Tel : 013-4468421

  46. kepada pelawat blog ini yang menyatakan no telefon anda kat sini,saya tidak akan bertanggungjawab di atas penyalahgunaan no telefon anda oleh mana-mana pihak untuk tujuan tertentu………harap maklum……

  47. saya dari kolej kejururawatan ingin mencari peluang pekerjaan dari pihak anda…….jika ada tolong imfo kepada email saya…harap di pertimbangkan permohonan saya

  48. sekiranya jawatan penjaga jentera masih ada,sila hanta ke email zie_sndkn@yahoo.com atau hubungi ke no hp 013-8553586
    saya mempunyai kelayakan dalam bidang elektrik
    saya mempunyai lesen penjaga jentera A1 dan mempunyai pengalaman dalam bidang elektrik

  49. I have experience about 5 year as pipe fitter in the industreal in
    peninsular about module, refinarey oiland gas

  50. i hope your give me chance to do my job

  51. Askum ,,,here i write it for my wife. She is expert about urut tradisional for women only, (Urut Bersalin and problem about women healty)

  52. Assalammualaikum……kepada semua Masyarakat tak kira bangsa atau agama. Saya sedia membantu kaum wanita yang memerlukan khidmat urutan tradisional , Wanita bersalin atau selepas bersalin atau apa2 yang berkaitan tentang masalah wanita serta kanak2.Hubungi saya 0123447924, Taman Melati. KL

  53. Salam. Ada jawatan kosong di ARKITEK ATMA SDN. BHD. yg perlu diisi dengan segera. Sila masuk link dibawah.

    http://www.arkitekatma.com/atma/index.php?option=com_content&view=article&id=114&Itemid=126

  54. salam..saya lepasan diploma psikologi… saya dh bnyk bt permohonan tp msih blm dpt lg..saya harap mendapat pekerjaan… xde pengalaman bkrj.. hrp diberi pluang kpd saya..sgl jasa baik tuan/puan didahulukan dgn ucpn jutaan trm ksih. :-)

  55. untuk mendapatkan info tentang jawatan kosong terkini sila ke blog kedua saya iaitu blog JOM CARI KERJA http://www.kerjakosong-terkini.blogspot.com

  56. hai kalau awak still tiada kerja lagi saya punya office memerlukan pekerja wanita a receptionsts di ampang jika berminat email resume disertakan gambar ke normalia92@gmail.com

  57. susah betul nk cri kerja. saya perlu bantuan tuan untuk memberikan saya kerja. saya ada kelulusan elektrik sijil ada. tolong la saya.

  58. susah nak cari keja skg ni.saya perlukan bantuan tuan untk sebarang pekerjaan.saya ada kelulusan spm & stpm.pengalam keja sebagai guru tadika & perkeranian da ada.Tapi lama dah abis kontrak.sila hubungi saya 0138844035.

  59. AmLife Bhd (a member of AmBank Group)

    - Tawaran terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia untuk mengisi kekosongan di syarikat perbankan setempat kami di seluruh semenanjung Malaysia.
    -Jawatan yg ditawarkan
    1.Pengurus
    2. Advisor
    3. Eksekutif
    4. Telesales
    5. Kerani

    Kelayakan:
    - Lepasan SPM/STPM/Universiti
    - Ada/tiada pengalaman
    - Perwatakan kemas
    - Latihan diberi

    Berminat – SMS -nama, lokasi, jawatan- ke 013-5914446 ( Ms Nafishah)
    atau
    e-mail – nama-lokasi-jawatan-no.telefon
    ke – fie.amlife@gmail.com

    Untuk panggilan temuduga bagi bulan Mac 2011.

  60. aku ingat aku sorg je terdesak cari keje…. rupe nye ramai lg yg terdesak yg amat….. tp aku rase dgn bagi comment n tgglkan no phone kat sini xde sape yg nak contact kte….. kalu ade pn nasib lah kan….. kerja kerajaan mmg la susah nak dpt….. usaha kne lebih…. pas2 tawakal…..

  61. salam sejahtera kpd smua… dgn luahan hati saya ini saya berharap pihak tuan@puan dapat memberi kerja pada saya.. saya amat memerlukan karja… untuk ubah cara hidup saya… sudah lama saya apply kerja.. tapi 1 pun hampa.. tanpe putus asa saya teruskan lagi untuk cuba nasib… saya tahu memang susah.. tapi keputusan ditangan pihak tuan @ puan.. kita 1 malaysia.. rakyatkn didahulukn… sekian..

  62. Dialysis baru akan dibuka di Semenyih dan memerlukan dialysis nurse yang berpengalaman.
    Gaji ditawarkan antara RM 2000 – RM 3500 sebulan.
    Syarat-syarat;
    1. Warganegara Malaysia
    2. Memiliki sekurang-kurangnya Diploma in Nursing
    3. Pengalaman bekerja sbg dialysis nurse atau nurse assistant di mana-mana dialysis centre selama sekurang-kurangnya 2-3 tahun.
    ATAU
    4. Memiliki post-basic haemodialysis training certificate dari NKF atau dari institusi lain.

    Jika berminat hantar resume anda berserta gambar:
    fmuhajir@hotmail.com

  63. salam..sy mencari kerja tetap skrg..umur 19 tahun..tinggal di sg petani,kedah..sblm ni sy pernah berkerja di jabatan perangkaan malaysia,sg petani kontrak selama 1 tahun..skrg sy sdg menunggu panggilan dari mana2 agensi kerajaan yg memerlukan pekerja .

  64. tlg hubungi sy di no 0175820897 dan email sy dinnul_dayana@yahoo.com..tm ksh..sy menunggu jawatan dari tuan/puan.trm ksh..kerana membantu sy

  65. huhu,,saya orang sarawak,,sekarang berumur 26 tahun, saban tahun mananti surat temuduga, atau panggilan,,tapi semuanya sia2..saya kalau x dapat kerja kerajaan pun kerja yang lbh menjamin kehidupan sikit pin jadi lah…tolong lah carikan kerja yang tetep..spm lulus pun macam x guna..hubungi saya 019-4838443

  66. salam..
    saya sgt2 memerlukan pkerjaan..sy memiliki diploma in nursing…sy tgl di batu pahat..harap pihak tuan dapat membantu sy mendapatkn pkerjaan yg bsesuaian..no fonkerjasama anda amat sgt sy hargai..tq..

  67. salam..sy mencari kerja tetap skrg..umur 23 tahun..saya berkelulusan dalam bidang kemahiran Diploma Pembantu Jurutera Kimpalan Fabrikasi & Logam… tinggal di sg alor setar,kedah..sblm ni sy pernah berkerja di Perusahaan Automobil Nasional Sdn. Bhd (Proton Casting) Shah Alam kontrak selama 6 bulan..skrg sy sedang bekerja di Syarikat WETRA GROUP COMPANIES SDN. BHD. Jln Putra Alor Setar. Panggilan dari mana2 agensi kerajaan yg memerlukan pekerja …harap pihak tuan dapat membantu sy mendapatkn pkerjaan yg bsesuaian..no fonkerjasama anda amat sgt sy hargai..ini adalah no tel sy 014-7245428 Shukur Bin Jamil tq…..

  68. Assalamualaikum……sy mencri kerja sebagai aide nurse atau pembantu klinik.Sy seorg pljar tahun akhir diploma kejururawatan.Ini adalah email sy noorsuhartinisuib@yahoo.com

  69. i wanna do practical in dis coming december. im studying diploma ukur tanah. can i get a job sumwer in johor..

  70. SALAM…SYA SUDAH LAMA MENCARI KERJA TETAP DENGAN PIHAK KERAJAAN TAPI SEHINGGA SEKARANG TAK DAPAT LAGI WALAUPUN DAH 4 KALI TEMUDUGA NAMUN GAGAL AJE ….SAYA HARAP PIHAK KERAJAAN DAPT MEMBANTU SAYA KERANA SAYA DAR KELUARGA YANG SUSAH DAN INGIN MEMBANTU DAN MENYARA KELUARGA SAYA.,INI ADALAH NO TEL SAYA 017-3977244 DAN ALAMAT E-MAIL SAYA mariamlee14@ymail.com

  71. ssh nya nk dpt keje krajaan..klu de kosong leh x gi thu..sya x ksah keje pe2 jer pn blh yg pnting ia nya kerajaan,klu blh sya nk area perak cos sya nk mnjga ibu sya dsna.. ni almt email sya..ain_azhar90@yahoo.com

  72. Salam,,
    Kepada sesiapa yang masih mencari pekerjaan, kami ada kekosongan jawatan seperti di bawah:

    Eksekutif Operasi :
    -Pengurusan Harian tempat letak kereta
    -Memasukkan duit kutipan ke dalam Bank
    -Memantau pekerja bawahan

    Kelayakan:
    -Diploma/Ijazah dalam apa2 bidang
    -Mempunyai kenderaan
    -Bekerja di area Selangor dan Kuala Lumpur
    -Masa bekerja 6 Hari seminggu
    -Gaji ditawarkan RM 2200++

    Customer Service Night Shift
    -Menerima panggilan daripada pelanggan

    Kelayakan:
    -Diploma/Ijazah dalam pelbagai bidang
    -Bekerja shift malam
    -Mempunyai kenderaan

    Berminat,sila hubungi saya 03-7885 0680 @ email resume ke rozaimah@secureparking.com.my

  73. sy igin thu ade ke kerje di sektor kerajaan yg hanya mermelu kan sijil SPM….

  74. kerja di sektor kerajaan yang memerlukan kelulusan spm memang banyak.sila layari http://www.spa.gov.my/Portal atau layari http://www.jobsmalaysia.gov.my

  75. SAYA BERMINAT INGIN MEMOHON JAWATAN KOSONG.SAYA PELAJAR DIPLOMA IN NURSING. 0199059150

  76. assalamuaikum,saya mohon pihak tuan memberi saya pekerjaan. .kerana sekarang terlalu susah untuk mendapatkn pekerjaan. .

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 76 other followers

